دریافت فایل(پاورپوینت مدیریت هزینه در صنعت بانکداری)

پاورپوینت مدیریت هزینه در صنعت بانکداری|دریافت فایل|دی زِد|2092787|پاورپوینت مدیریت هزینه در صنعت بانکداری, مدیریت هزینه در صنعت بانکداری, کنترل هزینه ساختار هزینه در بانک, قطع هزینه ها, بخش های کلیدی به منظو?
مشخصات فایل مورد نظر در مورد پاورپوینت مدیریت هزینه در صنعت بانکداری آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت هزینه در صنعت بانکداری، در قالب ppt و در 43 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

کنترل هزینه
ساختار هزینه در بانک

قطع هزینه ها: روش ها و کنترل ها

بخش های کلیدی به منظورکاهش هزینه ها

مقیاس زمانی کنترل هزینه

هزینه ها

کنترل هزینه سیستماتیک

کاهش آسان هزینه

فرصت ها ی کاهش هزینه

مشکلات کاهش هزینه ها

كارتهاي ارزيابي متوازن براي برقراري ارتباط ميان معيارهاي مختلف ارزيابي عملكرد از جنبه هاي مختلف با استفاده از استراتژي سازمانها

جنبه مالي

جنبه مشتري

جنبه فرآيندهاي تجاري داخلي

جنبه يادگيري و رشد

قسمتی از متن:

مفهوم مدیریت هزینه ابعاد وسیعی را در بر می گیرد. این مفهوم محدود به کنترل مستمر هزینه ها نمی شود. بلکه برنامه ریزی و کنترل هزینه ها معمولا با برنامه ریزی سود و درآمد درهم امیخته اند. مثلاً مدیران اغلب برای افزایش در آد و سود، اگاهانه متحمل هزینه های تبلیغات و تعدیل محصول می شوند.

از طرفی مدیریت هزینه به صورت ایزوله مورد استفاده قرار نمی گیرد. بلکه یک بخش پیوسته از استراتژی عمومی مدیریت است مثلا ً برنامه هایی که افزایش رضایت مشتری و توسعه محصول را در بر دارد. بسیاری از مفاهیم هزینه ناگزیر با مفاهیم محصول و تولید گره می خورد. مثل حسابداری ناب، تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش حسابداری ساخت و توان عملیاتی و تئوری محدودیت.

و در نهایت، مدیریت هزینه فرایندی است که به موجب آن شرکت های استفاده کننده از حسابداری بهای تمام شده، برای گزارش و یا کنترل هزینه های مختلف از آن بهره می گیرند.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مدیریت هزینه در صنعت بانکداری " می باشد که در حجم 43 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته حسابداری به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.



مطالب دیگر:
🔑بررسی ذینفعان فن بازار و مطالعات تطبیقی آن در جهان🔑پاورپوینت كليات بازاريابي بين المللي( فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)🔑پاورپوینت ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بين المللي (فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی)🔑پاورپوینت محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بين‌المللي (فصل چهارم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)🔑پاورپوینت استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)🔑دانلود پاورپوینت کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي (فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)🔑پاورپوینت تبليغات در بازاريابي بين المللي (فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)🔑اسناد بالادستی مرتبط با فن بازار و اهمیت فن بازار در آنها🔑وضعیت موجود فن بازار در ایران🔑فن بازار در ایران و محدودیت های مربوط به شکل گیری آنها🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه🔑بررسی دیدگاه ها و رویکردهای متفاوت درباره نقش رسانه با تشریح نظریه ها🔑برنامه سازی در رسانه و نقش تکنولوژی در آن با تاکید بر رویکرد مدیران و طبقه بندی برنامه ها🔑بررسی خط مشی گذاری زیست محیطی (کامل و جامع)🔑رویکردها، نظریه های و مدل های خط مشی گذاری عمومی در جهت تدوین خط مشی گذاری زیست محیطی🔑توسعه پايدار و ابعاد آن در تدوین خطی مشی گذاری محیط زیست🔑دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک خدمت 46 صفحه🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک شغل 46 صفحه🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک خدمت کارکنان 44 صفحه🔑پاورپوینت کامل اقتصادسنجی دکتر ابریشمی🔑بررسی مفهوم، انواع کارکردها و ویژگی های نهادهای میانجی بازاریابی فناوری🔑نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی 65 صفحه🔑مدل های اثربخشی سازمانی و عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان🔑پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی